Nasze działania w związku z pandemią COVID-19

Aneks numer 1 do Regulamin Hotelu BUKOVINA
Na czas trwania epidemii lub stanu zagrożenia epidemicznego z powodu covid-19

POSTANOWIENIE OGÓLNE

  1. Niniejszy regulamin (zwany dalej: „Regulaminem”) stanowi aneks numer 1 do Regulaminu Hotelu BUKOVINA dostępnego na www.hotelbukovina.pl i określa szczególne warunki świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Hotelu BUKOVINA mieszczącego się przy ul. Sportowej 22 w Bukowinie Tatrzańskiej (zwany dalej jako: „Hotel”) od dnia 05 czerwca 2020 roku przez cały okres obowiązywania stanu zagrożenia epidemicznego albo stanu epidemii ogłoszonego z powodu COVID
    -19.
  2. Właścicielem Hotelu jest Bukowińskie Towarzystwo Geotermalne Sp. z o.o. z siedzibą w Bukowinie Tatrzańskiej przy ul. Sportowej 22, 34-530 Bukowina Tatrzańska wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000133262 (zwana dalej: „Spółką”).
  3. Regulamin kierowany jest do wszystkich osób korzystających z usług na terenie Hotelu od dnia 05 czerwca 2020 roku przez cały okres obowiązywania stanu zagrożenia epidemicznego albo stanu epidemii ogłoszonego z powodu COVID-19 (zwanymi dalej: „Gośćmi” lub „Klientami”). Każdy Gość zobowiązany jest stosować się do postanowień Regulaminu.
  4. Celem Regulaminu jest zwiększenie bezpieczeństwa Gości podczas świadczenia usług i pobytu w Hotelu, zminimalizowania ryzyka zakażenia pracowników obsługi oraz Gości, jak również ograniczenie liczby kontaktów na terenie Hotelu, w ramach zabezpieczenia przed możliwym zakażeniem COVID-19.

ZASADY BEZPIECZEŃSTWA W HOTELU – ZALECENIA DLA GOŚCI

  1. Każdorazowo po wejściu do Hotelu, Gość w pierwszej kolejności powinien zdezynfekować dłonie. Dyspenser z środkiem dezynfekującym ustawiony jest w centralnej części lobby w Hotelu.
  2. Na terenie Hotelu Goście powinni zachować bezpieczną odległość od innych Gości oraz personelu Hotelu. Zalecane jest zachowanie odległości co najmniej 2 metrów.
  3. W Hotelu Goście powinni regularnie, często i dokładnie myć ręce wodą z mydłem zgodnie z instrukcją znajdującą się przy umywalkach i dezynfekować osuszone dłonie środkiem na bazie alkoholu.
  4. Zaleca się Gościom, aby podczas kaszlu i kichania zakryć usta i nos zgiętym łokciem lub chusteczką. Następnie należy jak najszybciej wyrzucić chusteczki do zamkniętego kosza i umyć ręce.
  5. Na terenie Hotelu, poza pokojami hotelowymi, obowiązuje nakaz zakrywania ust i nosa w sposób określony w obowiązujących przepisach prawa.
  6. Goście mogą w Hotelu korzystać z sal konferencyjnych pod warunkiem zachowania dystansu społecznego wynoszącego minimum 2 metry odległości osoby od innej osoby. Korzystając z sal konferencyjnych należy stosować się do obowiązujących zasad organizacji spotkań, szkoleń lub konferencji.
  7. W Hotelu następuje ograniczenie rutynowego sprzątania pokoi. Sprzątanie pokoju w trakcie zakwaterowania Gościa odbywa się jedynie na jego życzenie.
  8. W trakcie jednego przejazdu w windzie mogą znajdować się tylko osoby zamieszkujące wspólnie w pokoju.
  9. W związku z zagrożeniem wirusem COVID – 19 Spółka ma prawo do zawieszenia lub ograniczenia usług w Hotelu, które zwiększałyby zagrożenie Gości oraz personelu Hotelu (np. dostarczanie bagaży do pokoi itp.)

ODMOWA WPUSZCZENIA NA TEREN HOTELU I STWIERDZENIE OZNAK CHOROBY

  1. W przypadku stwierdzenia wyraźnych oznak choroby takich jak: uporczywy kaszel, złe samopoczucie, trudności w oddychaniu, Spółka ma prawo nie wpuścić Gościa na teren Hotelu.
  2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1 powyżej, Gość powinien jak najszybciej zgłosić się do najbliższego oddziału zakaźnego celem konsultacji z lekarzem, poprzez udanie się tam transportem własnym lub powiadomienie 999 albo 112.
  3. Jeśli Gość, u którego zostaną zauważone objawy choroby takie jak: uporczywy kaszel, złe samopoczucie, trudności w oddychaniu mieszka w Hotelu, zalecane będzie jego czasowe odizolowanie w dedykowanym pomieszczeniu znajdujący się: w Hotelu BUKOVINA. Następnie o podejrzeniu zakażenia zostanie powiadomiony dyspozytor medyczny i Dyrektor Hotelu w celu zastosowania dalszych kroków.

ŚRODKI OSTROŻNOŚCI PODEJMOWANE W HOTELU

       1. Spółka stosuje się do wszelkich wytycznych rekomendowanych przez Główny Inspektorat Sanitarny oraz inne właściwe organy i w tym celu między innymi:

  1. wdrożyła w Hotelu odpowiednie procedury i rozwiązania dla pracowników, dzięki którym mogą oni przestrzegać dystansu społecznego i korzystać ze środków ochrony indywidualnej;
  2. zapewnienia, w miarę możliwości, systematyczne wietrzenie wszystkich pomieszczeń Hotelu bądź ozonowanie powierzchni wspólnych, w wyznaczonych zakresach czasowych;
  3. ograniczyła w Hotelu do niezbędnego minimum spotkania i narady wewnętrzne;
  4. umieściła na terenie Hotelu dozowniki z płynem do dezynfekcji rąk dostępne dla Gości, a w szczególności przy wejściach na teren obiektu, w obszarze recepcji, przy wejściu do wind, punktów gastronomicznych;
  5. wywiesiła w pomieszczeniach sanitarnohigienicznych instrukcje dot. mycia rąk, zdejmowania i zakładania rękawiczek, zdejmowania i zakładania maseczki, a przy dozownikach z płynem do dezynfekcji – instrukcji prawidłowej dezynfekcji rąk;
  6. zapewnienia dezynfekowanie powierzchni dotykowych w Hotelu, tj. poręczy, klamek, włączników  światła, uchwytów, poręczy krzeseł i powierzchni płaskich, w tym   blatów w pomieszczeniach pracy i w pomieszczeniach do spożywania posiłków, toalet, wind, urządzeń w pomieszczeniach socjalnych oraz innych, często dotykanych powierzchni;
  7. dba o bieżące dezynfekowanie w Hotelu, nie rzadziej niż co godzinę, blatu recepcyjnego (po każdym Gościu), telefonów oraz klawiatury komputerów;
  8. zapewnia rutynowe sprzątniecie pokoju i dezynfekcję wszystkich powierzchni dotykowych po każdym Gościu;
  9. zapewnia dezynfekcję sprzętów hotelowych udostępnianych Gościom po każdym użyciu;
  10. przygotowała (m. in. wyposażonego w środki ochrony indywidualnej i płyn dezynfekujący) pomieszczenie znajdujący się: w Hotelu BUKOVINA, w którym będzie można czasowo odizolować osobę w przypadku stwierdzenia objawów chorobowych;
  11. umieściła w recepcji hotelu wykaz potrzebnych numerów telefonów do stacji sanitarno-epidemiologicznej, służb medycznych;
  12. ograniczyła do minimum czas przebywania Gościa przy recepcji poprzez załatwienie większości formalności przy dokonywaniu rezerwacji online;
  13. zaleca dokonywanie płatności bezgotówkowych, tj. przy użyciu terminala płatniczego w Hotelu lub przelewem.

ZASADY KORZYSTANIA Z RESTAURACJI ORAZ BARÓW NA TERENIE HOTELU

  1.  Zgodnie z aktualnym rozporządzeniem wszystkie posiłki oraz napoje dostarczane są do pokoi hotelowych.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Informacje związane z przetwarzaniem danych osobowych Gości w celu skorzystania z Usług określone są w Regulaminie Hotelu dostępnym na www.hotelbukovina.pl
  2. Oprócz Regulaminu aktualne pozostają postanowienia Regulaminu Hotelu z zastrzeżeniem, iż świadczenie usług musi odbywać się w sposób zapewniający  bezpieczeństwo Gości i pracowników Hotelu.
  3. Regulamin może ulec zmianie zgodnie z obowiązującymi wytycznymi na strony www.gov.pl
  4. Regulamin jest dostępny w recepcji hotelowej.
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij