Silnie zmotywowany zespół to fundament sukcesu każdej działalności. Firmy doskonale to rozumieją, czego przejawem jest szybko rozwijający się trend organizacji atrakcyjnych, niesztampowych eventów. Nudne szkolenia wyjazdowe, w których nikt nie chce brać udziału, są dziś passe. Na popularności zyskują natomiast szkolenia z elementami incentive travel, czyli łączące kwestie zawodowe i biznesowe z relaksem, zwiedzaniem i regeneracją. Idealnym miejscem na organizację takiego eventu jest Hotel BUKOVINA w Bukowinie Tatrzańskiej.
Incentive travel to nic innego jak podróże motywacyjne, które mogą być połączone z elementami szkoleniowymi, integracyjnymi czy czysto biznesowymi. Przedsiębiorstwa inwestują w takie wydarzenia, traktując je jako formę nagrody lub element motywujący pracowników. Atrakcyjne wyjazdy mogą być organizowane także z myślą o osiągnięciu celów wizerunkowych, gdy zaprosimy do udziału w nich partnerów biznesowych czy kluczowych klientów.
Powód jest prosty: w takich szkoleniach pracownicy chcą brać udział. Jeśli dziś zauważasz, że w terminach szkoleń pracownicy masowo zaczynają „chorować”, to najwyraźniej nie są one dla nich atrakcyjne. Warto to zmienić z korzyścią dla Twojej firmy.
Szkolenia organizowane w pięknych miejscach, połączone z regeneracją, zabawą, integracją i z dostępem do luksusowych udogodnień, mają bardzo silny walor motywacyjny. Przyczyniają się do podnoszenia kompetencji zespołu, budują również markę odpowiedzialnego, atrakcyjnego pracodawcy, co zaowocuje podczas przyszłych rekrutacji oraz ułatwi Ci zatrzymanie najcenniejszych pracowników kuszonych przez konkurencję.
Hotel BUKOVINA w Bukowinie Tatrzańskiej to wymarzone miejsce na organizację dowolnego eventu firmowego w wielkim stylu. Kluczową zaletą naszego obiektu jest to, że zapewniamy bezpośredni dostęp do wszelkich udogodnień bez konieczności opuszczania hotelu.
Dysponujemy łącznie 437 miejscami noclegowymi w 152 pokojach i apartamentach (w razie potrzeby możemy zakwaterować część uczestników w sąsiednim Hotelu HARNAŚ). Zapewniamy kompleksową organizację dowolnego wydarzenia – od szkoleń, przez konferencje, aż po pełnoprawne wyjazdy incentive travel.
Oto wybrane elementy naszej oferty biznesowej:
Organizacja bankietów, gal, eleganckich kolacji czy wieczorów z muzyką na żywo i integracją;
Pełna obsługa cateringowa realizowana przez zespół Szefa Kuchni Restauracji BUKOVINA (możliwość ścisłego dopasowania menu do charakteru wydarzenia, obejmującego także dania wegańskie czy uwzględniającego specjalne potrzeby dietetyczne uczestników);
Możliwość wynajęcia sali bankietowej na wyłączność;
Po szkoleniu, konferencji czy integracji uczestnicy mogą zrelaksować się w Termach BUKOVINA, do których prowadzi bezpośrednie przejście z hotelu. Do dyspozycji gości jest aż 20 basenów wewnętrznych i zewnętrznych, strefa saun oraz BUKOVINA Club – kameralna, prywatna przestrzeń m.in. z basenami termalnymi, różnorodnymi saunami oraz z możliwością zamówienia napojów czy przekąsek z Active Baru (strefę można wynająć na wyłączność);
Dla grup przygotowujemy dedykowane oferty Wellness, obejmujące zabiegi pielęgnacji twarzy i ciała, masaże, autorskie rytuały czy orientalne rytuały w Wellness BUKOVINA;
Możliwość zorganizowania wydarzenia w regionalnym klimacie z kuligiem, ogniskiem i biesiadą w hotelowej karczmie na 100 osób z muzyką na żywo. Uczestnicy mogą spróbować sił w góralskich warsztatach kulinarnych lub zabawach integracyjnych z tańcami i gawędami;
Do dyspozycji grup są tereny zielone i taras z widokiem na las, jak i hotelowa strefa rozrywki, a w niej dyskoteka z DJ-em, kręgielnia i bilard. W plenerze organizujemy gry terenowe, paintball czy przejażdżki quadami;
Dzięki współpracy z PKL oferujemy wyjątkowe atrakcje: kolację na Kasprowym Wierchu, safari poznawcze w Tatrach czy trekking granią na Świnicę;
Do dyspozycji gości wydarzeń biznesowych oddajemy bezpłatny parking podziemny i na terenie przy hotelu.
Poznaj naszą ofertę eventową dla firm
Hotel BUKOVINA dysponuje nowoczesną przestrzenią konferencyjną zarówno na kameralne szkolenia, jak i wielkie eventy dla kilkuset uczestników.
Nasza największa Sala Kongresowa ABC o powierzchni 547 m² w układzie bankietowym pomieści 320 osób. Oferuje bezpośrednie wyjście na taras oraz zielony skwer z miejscem na ognisko, gdzie można zorganizować mniej formalną część eventu.
Świetnym wyborem na mniejsze wydarzenia, w tym szkolenia, będą nasze sale spotkań z dostępem do światła dziennego i tarasem z widokiem na las. Mieszczą od 12 osób w układzie szkolnym do 48 w ustawieniu teatralnym lub 50 w ustawieniu w podkowę.
Popularnym wyborem wśród naszych gości biznesowych jest sala widokowa na 4. kondygnacji hotelu, oferująca panoramiczne widoki na Tatry. Sala pomieści maksymalnie 30 osób, posiada część barową oraz przeszklony balkon.
Zapewniamy również praktyczne udogodnienia, takie jak osobne pasmo Wi-Fi czy możliwość dojazdu samochodem dostawczym pod salę.
Dowiedz się więcej o naszym zapleczu konferencyjnym
Planujesz szkolenie, konferencję czy inny event firmowy? Już teraz skontaktuj się z nami i powiedz nam o swoich potrzebach. Przygotujemy dla Ciebie korzystną ofertę, a indywidualny opiekun wydarzenia udzieli Ci wyczerpujących informacji na temat zakresu naszych usług dla biznesu.
Najczęstsze pytania i odpowiedzi
Jak najbardziej. Dysponujemy nowoczesną przestrzenią konferencyjną, która idealnie nadaje się do organizacji szkolenia, imprezy firmowej czy dowolnego wydarzenia biznesowego. Do dyspozycji klienta oddajemy indywidualnego opiekuna, który zadba o najmniejszy szczegół związany z organizacją eventu.
Hotel Bukovina oferuje 437 miejsc noclegowych w 152 pokojach i apartamentach. W przypadku zapotrzebowania na większą liczbę miejsc, istnieje możliwość zakwaterowania części gości w pobliskim Hotelu HARNAŚ.
Tak, do dyspozycji naszych gości oddajemy bezpłatny parking – zarówno podziemny, jak i na terenie przy hotelu.
Tak, zespół Szefa Kuchni Restauracji BUKOVINA zapewni pełną obsługę cateringową dowolnego wydarzenia biznesowego: od śniadań, przez przerwy kawowe, aż po wieczorne bankiety i biesiady.
Nasza największa sala ABC o powierzchni 547 m² w układzie bankietowym pomieści 320 osób (a maksymalnie 570). Dysponujemy również mniejszymi salami, w tym na imprezy czy szkolenia do 50 osób.